Endodonti

D Laser Blue

Kod :Diode-Blue Fiyat :5000 euro
• Geniş Kapsamlı Uygulama: Yumuşak doku cerrahisi, endodonti, periodontal, ağrı tedavisi, yumuşak lazer tedavisi ve diğer
ağız hastalıkları alanlarında dokuyu lazerle buharlaştırarak, karbonlaştırarak ve katılaştırarak kullanılabilir.
• Olağanüstü tedavi etkisi: Operasyon sırasında temel olarak kanama olmadığından ameliyat sonrası şişlikler maksimum
düzeyde azaltılır, hastaların ağrıları azaltılır ve iyileşme hızlanır.
• Yatay Arayüz Tasarımı ile 5-inç tam ekran kapasitif dokunmatik panel
• Yenilikçi 450nm mavi lazer teknolojisi yumuşak doku kesme, ablasyon, koagülasyon ve insizyon/eksizyon için idealdir.
• 450 nm’de, hemoglobinin absorpsiyon sabiti sıradan lazerler için iki büyüklük mertebesindedir (örn. 980 nm/810 nm), bu
da tedaviyi tamamlamak için yalnızca çok düşük lazer gücüne ihtiyaç duymasını sağlar. Ayrıca tedavi sırasındaki termal
hasar son derece düşüktür.
• 976nm geleneksel bir kızılötesi diş lazeridir.Dokulara derinlemesine nüfuz etmesi nedeniyle periodontal hastalıklarda ve
endodontik hastalıklarda bakterilerin azaltılmasında yaygın olarak kullanılmaktadır. Aynı zamanda bu dalga boyu yüksek
güçlü lazer tedavisi (HPLT) ve TME’deki ağrının azaltılması için de uygundur.
• 650nm lazer, düşük seviyeli lazer tedavisi (LLLT) etkileri için kullanılır. Aynı zamanda fotobiyomodülasyon (PBM) etkisi
olarak da bilinir. Diş cerrahisinde yara iyileşmesine ve biyostimülasyona katkıda bulunacaktır.Fiber optik uçlar ve
Alüminyum alaşımlı alet kılıfı otoklavlanabilir.

Tüm Aksesuarlar
• Fiber Optik Başlıklar T